וו גרירה יכול להיות מאוד שימושי והדרך להתקין אותו לא כל כך מסובכת, אך האם הוא מסובך מבחינה בירוקרטית? האם כל אחד יכול לחבר איזה וו גרירה שהוא רוצה ולגרור מה שהוא רוצה, או שיש מגבלות? ועוד שאלה שבטח אתם שואלים את עצמכם, האם הוא מחייב אותנו בתשלום נוסף לטסט והאם הוא בכלל נבדק במהלכו? זה הזמן לספק את כל התשובות.

הבירוקרטיה בטסט ווי גרירה

לא כל אחד יכול לחבר וו גרירה לרכב שלו. אולי וו הגרירה נשמע לכם כמו אלמנט חשוב מאוד, כאשר יש אנשים שטוענים שהוא צריך להיות בכל רכב ורכב, אך לא כל יצרן מכין את התשתית להתקנה שלו. יש רכבים שלא מיוצרים בצורה מספיק חזקה כדי להצליח לגרור רכב או נגרר כלשהו, בעיקר רכבים בדגמים קטנים, אם כי יש רכבים שכן יוכלו לגרור נגררים אך עד הגבלת משקל מסוימת. אם הבירוקרטיה הזו נשמעת לכם מבלבלת אתם יכולים להירגע, את הפרטים הללו אפשר להשיג בקלות אפילו דרך האתר של משרד התחבורה.

האם וו גרירה מחייב בדיקה בטסט השנתי?

  • כמו כל אלמנט אחר ברכב, גם וו הגרירה שלכם יצטרך לעבור בדיקה בטסט השנתי. וו הגרירה יכול להשתנות במשך שנה שהרכב שלכם נסע על הכביש, יכול להיות שהוא חלוד או בלוי, ולכן חשוב לבחון אותו בעיניים אובייקטיביות ומקצועיות. סיכון שלו לחיי הסובבים בכביש עצום ולכן נבדק מכל הזוויות והכיוונים האפשריים.

  • העלות הנוספת לטסט לא תהיה גדולה ולרוב תעמוד על בין 60 ל-70 שקלים.

האם וו גרירה משפיע על הביטוח?

כמו כל גורם אחר שתחברו לרכב שלכם, עליכם להעלות את תשלום הביטוח שלכם אם יש לכם וו גרירה. בדרך כלל מדובר בעלייה של בין 200 ועד 300 שקלים כאשר הביטוח יכסה כל תאונה או נזק שייגרם בחסות הנגרר, כאשר זה תלוי גם בסוג הנגרר שיש לכם ובשילוב עם סוג הרכב. כמובן שהתאמה של נגרר שלא הולם את הוראות יצרן הרכב תהיה בעייתית מבחינת הביטוח וכמובן מבחינת החוק. חשוב לזכור כי זו לא אפשרות רשות מבחינתכם והביטוח על וו הגרירה מחייב.